Det var vigtigst for os, at Nordic Story forstod essensen af Fyns brand – og kunne omsætte det i en visuel fortælling.
Det lykkes til fulde, og vores roadmovie har modtaget utrolig god feedback fra alle vores interessenter og endda turister.
Det var vigtigst for os, at Nordic Story forstod essensen af Fyns brand – og kunne omsætte det i en visuel fortælling.
Det lykkes til fulde, og vores roadmovie har modtaget utrolig god feedback fra alle vores interessenter og endda turister.
FYN OG Ø-HAVET – A ROADMOVIE
DE FYNSKE STRANDE
GASTRO FYN
NORDIC STORY
INDHOLD
- Konceptudvikling og sparring på indhold
- Produktion af film, både korte og lange, samt i forskellige formater til flere kanaler
- Versioneringer til diverse sprog og målgrupper
KANALER
Instagramannoncering
Foredrag
FAKTA
Destination Fyn er den fynske klynge inden for turisme og oplevelsesøkonomi, og er baseret på et offentligt-privat samarbejde, der drives af et sekretariat under Erhvervshus Fyn.
Destination Fyn har over 200 medlemmer.
Destination Fyn arbejder efter deres overordnede strategi FYN365 med en vision om at ”Fyn og Øhavet skal være en bæredygtig kvalitetsdestination, hvis fortællinger, attraktioner, events og erhvervsklynger tilsammen skaber global synlighed og tiltrækker gæster til destinationen hele året”