“Hos WineFamly manglede vi en kreativ sparringspartner som samtidig også kunne bistå os med selve produktionen af videoindhold. Nordic Story udfordrede os fra dag ét på vores koncept, hvilket var lige præcis det vi søgte. Igennem workshops og kreative “lege-aftaler” fandt vi frem til det helt rigtige resultat, og vi har været enormt glade for den kompetente sparring vi fik.
Nordic Story Studio får de varmeste anbefalinger herfra.”
“Hos WineFamly manglede vi en kreativ sparringspartner som samtidig også kunne bistå os med selve produktionen af videoindhold. Nordic Story udfordrede os fra dag ét på vores koncept, hvilket var lige præcis det vi søgte. Igennem workshops og kreative “lege-aftaler” fandt vi frem til det helt rigtige resultat, og vi har været enormt glade for den kompetente sparring vi fik.
Nordic Story Studio får de varmeste anbefalinger herfra.”
TRINE OG TRINE
JULEGAVEN – TV-SPOT
JULEKAMPAGNE TIL SOCIALE MEDIER
FARS DAG
INDHOLD
- Udvikling af koncept, der kunne performe på adskillige kanaler og til flere målgrupper.
- Produktion af TV-reklamer
- Produktion af film, der var optimeret til brug på sociale medier
KANALER
TV
Instagramannoncering
FAKTA
WineFamly er et vinfælleskab, hvor der sælges håndplukkede vine til Europas laveste priser med nydelsesgaranti og gratis levering.
WineFamly er skabt af Thomas Pedersen og Thomas Herman med tanken om at give danskerne bedre vin i glasset. Et uhøjtideligt og tilgængeligt univers til alle, som elsker og holder af vin, hvor man let kan finde den vin, man kan lide – og vin, der er til at betale.