Målrettet strategi med din fortælling i fokus
En strategi er essentiel for en sammenhængende og værdiskabende kommunikationsindsats.
Med en strategi sikrer man, at man kommunikerer på de rette kanaler med det rette indhold og til den rigtige målgruppe. Alt dette skabes på baggrund af strategiske analyser, og hvilke mål man gerne vil opnå.
Uanset om du vil have hjælp til en branding-strategi, en strategi til de sociale medier eller noget helt tredje, kan vi hjælpe dig med at nå dine mål.
Kontakt os for mere information, eller læs mere om strategi herunder.
FAQ
Hvorfor skal jeg have en strategi?
Med en strategi for din virksomhed får du en målrettet og ensrettet kommunikationsindsats. Den sørger altså for, at du rammer den helt rigtige målgruppe med de helt rigtige budskaber. Og så sørger den for, at du bruger de rigtige platforme og kommunikationsforme til din kommunikation, så du ikke bruger unødige ressourcer på forkerte platforme.
En strategi sørger i bund og grund for, at du bruger dine penge og ressourcer på den mest optimale måde.
Hvad får jeg, når jeg vælger Nordic Story Studio til min kommunikationsstrategi?
Vi lægger en strategi, som er baseret på analyser af din virksomhed, og dermed tilpasset lige præcis dig og dine mål.
Vi hjælper dig ikke kun med at udtænke din strategi. Vi hjælper dig også med at føre den ud i livet! Vi producerer det indhold du skal bruge, som selvfølgelig er i tråd med den strategi vi har lagt sammen.
Hvad er forskellen på strategi og koncept?
Et koncept er den overordnede branding og identitet af din virksomhed. Hvordan din målgruppe ser dig og dine produkter, og hvordan du skiller dig ud fra dine konkurrenter.
Med en strategi kigger man på hvad du gerne vil med din kommunikation, hvorfor og hvordan vi når derhen – simpelthen en masterplan for din kommunikation.
Hvordan kommer jeg i gang?
Vi begynder altid med en workshop, hvor vi i fællesskab finder frem til dine ønsker og mål med denne strategi. Og herefter sætter vi maskineriet i gang, og begynder at gøre idéerne til konkrete planer, strategier og indhold.